Cos cumparaturi
0 produs(e) - 0,00 Lei
Cosul de cumparaturi este gol!

BICICLETA DE MUNTE MERIDA BIG.NINE 100 ALBASTRU ROȘU 2019

BICICLETA DE MUNTE MERIDA BIG.NINE 100 ALBASTRU ROȘU 2019
-15%
https://www.perfectbike.ro/merida Producator: Merida
Cod produs: BIG NINE 100
Disponibilitate: In Stoc

Pret:
3.190,00 Lei 2.711,50 Lei
fara TVA: 2.278,57 Lei

Optiuni disponibile


* Mărime bicicletă:

Cadru: BIG.NINE TFS

Mărimi: S-M-L-XL-XXL

Furcă: Suntour XCM HLO; Coil; 100 STR; Lockout

Manetă de frână: Shimano MT-200

Frână față: Shimano MT-200

Frână spate: Shimano MT-200

Disc Frână Față: Shimano RT10; 180 mm

Disc Frână Spate: Shimano RT10; 160 mm

Lanț: KMC M99

Sistem pedalier: Shimano MT100; 40-30-22 ATC

Butuc pedalier: Shimano UN100 BSA

Schimbător față: Shimano M3000

Schimbător spate: Shimano Alivio

Pinioane: Shimano HG200; 11-34 ATC; 9 GER

Pedale: VPE-891

Ghidon: MERIDA Expert CC; 720 WHB; 10 RHB

Tijă ghidon: MERIDA Comp CC; 31.8 DSH; 6 ASD

Butuc față: Shimano TX505; 100x9 WHF; 32 SPH; Centerlock

Butuc spate: Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock

Jantă: MERIDA Comp CC; 20 IWR

Șa: MERIDA Comp CC

Tijă șa: MERIDA Comp CC; 30.9 DSP; 0 SSB

Manetă schimbător față: Shimano Altus

Manetă schimbător spate: Shimano Altus

Anvelopă față: Maxxis Ikon; 29x2.2"; fold

Anvelopă spate: Maxxis Ikon; 29x2.2"; fold

TEHNOLOGII

Lockout.jpg C-Mount.jpg K-Mount_Drop-Out.jpg F-Mount.jpg Chainstay-Post-Mount-Disc.jpg Down-Tube-Exit.jpg Internal-Cable-Routing.jpg X-Taper-Headtube.jpg TFS_Techno-Forming-System.jpg Racelite61_Aluminium.jpg

Smart-Entry.jpg 

SMART ENTRY
Inserţii speciale care fixează cablurile de frână/schimbător: zgomotul edatorat vibraţiilor este atenuat. Fiecare inserţie poate fi schimbată pentru
a se potrivi cu cablurile Di2 și modele hidraulice.

Disc-Cooler.jpg

DISC COOLER
Prin integrarea unui radiator din aluminiu realizat prin tehnologia CNC, discul de frana este racit mai bine. Radiatorul ofera o suprafata mai mare de racire. Se asigura o frânare eficientă pentru o durată mai lungă.

Down-Tube-Exit.jpg

DOWN TUBE EXIT
Permite un acces ușor și o întreţinere ușoară
pentru cablurile situate în interiorul cadrului.

Float-Link-Rear-Suspension.jpg

FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Acest mecanism al suspensiei permite obţinerea unor caracteristici mai performante. Mulţumită reglajelor specifice pentru fiecare model în parte, acest sistem conferă o experienţă unică.

S-Flex.jpg

S-FLEX
Design patentat. Îmbunătăţește caracteristicile împotriva vibraţiilor prin folosirea unor tuburi de
șa mai groase, de 30.9 respectiv 27.2 mm.

Chainstay-Post-Mount-Disc.jpg

CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Etrierul spate se montează pe chain-stayul stânga. Această poziţionare conferă protecţie frânei și, în același timp, conferă o putere de frânare mai mare și o stabilitate mai ridicată. Ideal pentru modelele cu cablul în interiorul tubului chain-stay.

Flex-Stay.jpg

FLEX STAY
Ţevile seat stay și chain stay capătă caracteristici dinamice (efect de arc lamelar), care îmbunătăţesc simţitor confortul prin micșorarea vibraţiilor.

Post-Mount-Disc.jpg

POST MOUNT DISC
Fixarea simplă-directă a etrierului frânei spate. Se obţin astfel o reglare și Întreţinere mai simple.

Nano-Matrix-Carbon.jpg

NANO MATRIX CARBON
Formulă premium folosită de Merida la cadrele din carbon. Cadrele devin mai rezistente cu 40%. Firele de carbon sunt lipite cu rășină epoxidică în care sunt încastrate nano-componente.

12-148_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg
15-110_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg

BOOST STANDARD THROUGH AXLE
Noul standard „Boost” folosește ax de 110 mm în faţă, iar în spate de 148 mm. (specific la biciclete de 29")

Carbon-Fork.jpg

CARBON FORK
Absorbţia vibraţiilor și manevrabilitate precisă: caracteristici specifice pentru cursierele noastre echipate cu furcă din carbon.

12-100_Through-Axle.jpg
12-142_Through-Axle.jpg
15-100_Through-Axle.jpg

THROUGH AXLE
Ax faţă cu diametru de 12 sau 15 mm şi lungime de 100 mm pentru a mări rigiditatea laterală a roţii și a furcii. În spate se utilizează ax de 12-142 pentru obţinerea de performanţe sporite. Montare și demontare simplă.

Internal-Cable-Routing.jpg

INTERNAL CABLE ROUTING
Cablurile de schimbător și cele de la frână sunt ghidate prin interiorul cadrului. Conferă un aspect îngrijit și oferă protecţie.

Race-Link.jpg

RACE LINK
Mecanism al suspensiei spate cu un singur punct de rotire, optimizat pentru XC (transmisii 1x). Realizat din componente ușoare din carbon, previne balansul sistemului în urma pedalării.

AWS_Anti-Wrinkle-System.jpg

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
La fabricarea ţevilor din carbon se utilizează o tehnologie care nu permite formarea de pliuri în interiorul tuburilor. Astfel, scade greutatea și cresc rezistenţa și rigiditatea cadrului.

Flip-Flop-Head.jpg

FLIP FLOP HEAD
Degeaba au cursierele aero o formă aerodinamică, dacă poziţia ciclistului nu este cea corectă. Flip Flop Head permite o setare optimă a șeii bicicletei.

Lockout.jpg 
Remote-Lockout.jpg

LOCKOUT / REMOTE LOCKOUT
Cu ajutorul unei manete sau al unui buton instalat pe ghidon/pe telescop se poate bloca/debloca suspensia faţă, respectiv spate.

Internal-Clamp.jpg

INTERNAL CLAMP
Ca la Formula 1: colierul ascuns al tijei de șa reduce secunde valoroase mulţumită formei aerodinamice. Nu provoacă turbulenţe în jurul tijei de șa.

X-Taper-Headtube.jpg

X-TAPER HEADTUBE
Pentru o manevrabilitate precisă diametrul rulmentului inferior al ţevii head tube, este
de 1-1/2”. Diametrul rulmentului superior este de 1-1/8" respectiv 1-1/4".

NACA-Fastback-Profile.jpg

NACA FASTBACK PROFILE
Design aerodinamic al ţevilor cadrului (sub forma picăturii de apă), care necesită mai puţin material obţinându-se în acest fel, și o greutate mai mică.

Smooth-Welding.jpg

SMOOTH WELDING
O tehnică specială de sudură prin care se tinde către o estetică perfectă a îmbinărilor, fără ca aceasta să afecteze rezistenţa cadrului.

K-Mount_Drop-Out.jpg

K-MOUNT DROP-OUT
Locaș cu două șuruburi pentru cric.

Di2-Ready.jpg

Di2 READY
Cadrul bicicletei este pregătit pentru pri-
mirea sistemului cu schimbătoare elec-
trice de viteze.

F-Mount.jpg

F-MOUNT
Urechiușe de fixare pentru aripi. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific.

Superlite16-Aluminium.jpg

SUPERLITE 16 ALUMINIUM
Cadrele construite din aluminiul 6016 reușesc să facă faţă cu brio forţelor ce
apar la off-road.

C-Mount.jpg

C-MOUNT
Urechiușe de fixare pentru portbagaj. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific.

Racelite61_Aluminium.jpg

RACELITE 61 ALUMINIUM
Bicicletele din categoria entry-level sunt construite din aluminiu 6061 tratat la cald. Pereţii tuburilor au două dimensiuni diferite. Ușor, rezistent și rigid.

TFS_Techno-Forming-System.jpg

TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Prin tehnologia TFS tuburile sunt prelucrate prin așchiere.

HFS_Hydro-Folding-System.jpg

HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Ţevile cadrului sunt construite prin tehnologia lichidelor sub presiune. Această tehnologie permite și realizarea formelor complicate, respectând parametrii de rezistenţă.

TFS_Techno-Forming-System.jpg

Removable F-Mount
Puntea de pe chainstay se poate demonta. Demontat conferă mai multă elasticitate, rezultă un clearance mai mare și avem un design mai curat. Mint montarea acestei punți vom avea o rigiditate mai mare și putem fixa și aripa.

TFS_Techno-Forming-System.jpg

Non-Slip Tughtening
Anumite șuruburi pot fi înșurubate cu cheie de TORX30, fără ca partea contrară, respectiv piulița să se rotească, chiar dacă nu este fixată. În acest fel anumite componente pot fi montate mult mai rapid și mai simplu.

Etichete: bicicletă, bicicleta, merida, big nine, aluminiu, shimano, hardtail, mtb, munte, mountain, bike, mountainbike
Caracteristici bicicletă
Butuc față / spate

Scrie un review

Nume:



Review:

Nota: HTML nu este interpretat!

Rating: Prost           Bun

Introdu codul in casuta urmatoare:





021.335.80.60