Exista mai multe posibilitati de a construi o bicicleta versatila care sa mearga aproape oriunde. Dar uneori solutiile simple sunt cele mai bune. Pentru Nuroad Pro FE am profitat de avantajele deja dovedite de Nuroad Pro - stabila, robusta cu functionalitati off-road si am adaugat accesorii astfel incat sa fiti pregatiti pentru orice imprejurare: portbagaj robust, aparatori de noroi SKS Gravel si un sistem de iluminare fata-spate. Combinate cu franele mecanice pe disc Tektro Spyre, transmisia Shimano Tiagra 2 x 10 si cu anvelopele rezistente Schwalbe G-One Speed, e tot ce aveti nevoie fie ca e vorba de un drum de o zi sau o calatorie pe mai multe zile.
Cand ne-am propus sa dezvoltam Nuroad, am avut o destinatie dar niciun traseu specific pentru a ajunge acolo. Cu toate acestea, am avut multa experienta in construirea bicicletelor de sosea si de cross-country. Considerand acesta un punct excelent de pornire, am combinat cele mai bune elemente din ambele genuri pentru a crea noul si super-adaptabilul ciclocross. De exemplu, geometria lui Nuroad se bazeaza pe confortul, stabilitatea si agilitatea seriei Attain, dar dimensiunile sunt preluate de la Cross Race-uri. Ne-am asigurat ca exista o mare libertate pentru a utiliza anvelope late, cu grip bun si confortabile cu latime de pana la 40 mm lasand loc chiar si pentru aparatorile de noroi. Traseul cablurilor prin cadru va va permite sa schimbati vitezele cu usurinta chiar si atunci cand noroiul zboara in jurul dvs. Furca de carbon permite preluarea vibratiilor pe teren denivelat astfel incat sa va mentina confortul chiar si pe trasee lungi.
Transmisie: | 2x10 viteze |
Model: | Unisex |
Tip: | Touring |
Material cadru: | Aluminiu |
Sistem franare: | Disc -mecanic |
Angrenaj (Foi): | Shimano Tiagra FC-4700, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (61cm) |
Anvelopa fata: | Schwalbe G-One Speed, Kevlar, 35-622 |
Anvelopa spate: | Schwalbe G-One Speed, Kevlar, 35-622 |
Butuc fata: | Set roti CUBE RA 0.8 CX w/ hub dynamo |
Butuc spate: | Set roti CUBE RA 0.8 CX w/ hub dynamo |
Cadru: | Aluminium 6061 T6 Superlite, Gravel Comfort Geometry, Flat Mount Disc, Fender & Rack Option, 12x142mm, AXH |
Pinioane: | Shimano CS-HG500, 11-34T |
Colier tija sa: | CUBE Screwlock, 31.8 mm |
Cuvete: | FSA Orbit Z-t ECO, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/2" |
Frane: | TRP Spyre MD-C610C, Flat Mount (160/160) |
Furca: | CUBE Nuroad Disc, One Piece 3D-Forged Steerer/Crown, Carbon Blades, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Flat Mount, 12x100mm |
Ghidon: | CUBE Gravel Race Bar |
Jante: | Set roti CUBE RA 0.8 CX w/ hub dynamo |
Lant: | KMC X10-73 |
Manete frana: | Shimano Tiagra ST-4700 |
Manete schimbator: | Shimano Tiagra ST-4700 |
Mansoane: | CUBE Grip Control |
Pedale: | Fara pedale |
Pipa: | CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm |
Sa: | Natural Fit Nuance |
Schimbator foi: | Shimano Tiagra FD-4700, 31.8mm Clamp |
Schimbator pinioane: | Shimano Tiagra RD-4700GS, 10-Speed |
Tija sa: | CUBE Performance Post, 27.2mm |
Greutate: | 11,8 kg |
Alte informatii: | Far: AXA Compactline 20 Stop: Busch & Müller Toplight Aparatori: SKS Gravel Black Matt Sonerie: Mini Bell Portbagaj: Racktime Light-it |
![]() |
![]() |
Toate modelele HPA sunt fabricate folosind Advanced Hydroforming. Prin hidroformare conventionala nu se pot obtine asemenea forme avansate si avantaje tehnice. Acest proces de fabricatie reduce numarul de suduri, prin urmare greutatea este redusa si durabilitatea crescuta. |
![]() |
![]() |
Aluminiu 7005 tratat termic, extrem de rezistent, dezoltat pentru cele mai exigente cerinte. Este foarte rigid, rezistent la coroziune si la stres. Tuburile super usoare si rezistente Superlite au doua grosimi. |
![]() |
![]() |
Aceasta procedura elaborata cu doua randuri de sudura are doua avantaje: pe de-o parte, imbunatateste fermitatea suduri si minimezeaza varfurile de incarcare de pe sudurile tuburilor si pe de alta parte, ajuta la un aspect al cadrului mai bun si mai organic. |
![]() |
![]() |
Pe cadrele din aluminiu periat sau lustruit si pe cadrele HPC din carbon, toate logo-urile si grafica sunt aplicate in vopsea multi-strat. Folosim aceasta metoda in principal pentru a reduce greutatea. |
![]() |
![]() |
Am optimizat noul design de drop-out bazandu-ne pe sistemul Syntace X12 through-axle. Acum se pot monta urechi de schimbator direct mount care imbunatatesc pecizia si rigiditatea schimbatoarelor de pinioane. |
![]() |
![]() |
Trecerea cablurilor prin interiorul cadrului ofera multe avantaje: cablurile sunt protejate de noroi si au o viata mai lunga, lipsa camasilor inseamna greutate mai mica si un design elegant si curat. |
![]() |
![]() |
Acest nou design de tub este mai rigid comparativ cu cel standard si ofera mai multa siguranta chiar si pe teren dificil datorita elasticitatii minime din partea de fata a cadrului. Diametrul mai mare din partea de jos ajuta si furcile cu acest tip de gat, devenind mai rigide si crescand astfel prezicia directiei. |
![]() |
![]() |
Rulmentii butucului pedalier sunt presati direct in cadru, astfel carcasa butucului pedalier este mai lata si permite construirea unui down-tube si a unor chain-stay-uri mai late. Fiecare milimetru aditional de latime inseamna imbunatatirea rigiditatii laterale. |
![]() |
![]() |
In cadrul acestui sistem este folosit un ax cu o piesa conica care formeaza o conexiune fara joc. Axul se strange dintr-o singura parte. Principalele avantaje ale sistemului Syntace sunt: schimbarea rapida a rotii, pozitie stabila fata de discul de frana, rigiditate mai mare in partea din spate a bicicletei si greutate mai mica comparativ cu axurile conventionale |