Cos cumparaturi
0 produs(e) - 0,00 Lei
Cosul de cumparaturi este gol!
  • Pret
    Lei - Lei
  • Status stoc
    0
    0
    0
    0
    0
  • Tip frână
    0
    0
    0
    0

Frâne bicicletă

Afiseaza:
Ordine:
Afisare: ListaGrila
40,00 Lei
fara TVA: 33,61 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
45,00 Lei
fara TVA: 37,82 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
45,00 Lei
fara TVA: 37,82 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
55,00 Lei
fara TVA: 46,22 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
60,00 Lei
fara TVA: 50,42 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
80,00 Lei
fara TVA: 67,23 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
85,00 Lei
fara TVA: 71,43 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
93,00 Lei
fara TVA: 78,15 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
139,00 Lei
fara TVA: 116,81 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
168,68 Lei 189,00 Lei -11%
fara TVA: 141,75 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
169,00 Lei
fara TVA: 142,02 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
189,00 Lei
fara TVA: 158,82 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
189,00 Lei
fara TVA: 158,82 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
189,00 Lei
fara TVA: 158,82 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
209,00 Lei
fara TVA: 175,63 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
209,00 Lei
fara TVA: 175,63 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
209,00 Lei
fara TVA: 175,63 Lei
Bazat pe 0 recenzii.
209,00 Lei
fara TVA: 175,63 Lei
Bazat pe 0 recenzii.

Ne dorim să mergem tare cu bicicleta, iar cu cât mergem mai tare, cu atât avem nevoie de frâne mai bune. Frânele sunt unele dintre piesele care au evoluat cel mai mult în ceea ce privește bicicletele, iar acest fapt se poate observa și prin multiplele produse disponibile?

Ce tipuri de frâne există? După suprafața de frânare, există frâne pe jantă, frâne pe disc și frână în butucul spate.

Le vom lua pe rând, iar ca să vedeți exact despre ce este vorba, puteți arunca un ochi pe lista de produse (filtrate). Tipuri de frâne:

  1. Frâna pe jantă V-Brake este cea mai comună frână. O găsim pe aproape toate categoriile de biciclete pentru că este ieftină, eficientă și ușor de reglat. Principalul dezavantaj este că atunci când întâlnește noroi, frâna V-Brake se încarcă foarte mult, iar saboții nu sunt nici ei foarte eficienți pe umezeală.
  2. Frâna pe jantă Cantilever este specifică bicicletelor de ciclocros. Este mai greu de reglat ca o frână V-Brake însă nu se încarcă cu noroi (oferind mai mult spațiu). Are nevoie de un suport special pentru cablu, cu care vine bicicleta de ciclocros.
  3. Frâna pe jantă Caliper este întâlnită mereu pe cursiere (biciclete de șosea). Este foarte ușor de reglat și aerodinamică, însă are probleme atunci când întâlnește umezeala. Nu permite cauciucuri prea mari (de obicei mai mari de 28 mm).
  4. Frâna hidraulică pe jantă prezintă o conductă de ulei în locul cablului din sârmă și se acționează mult mai ușor. Are un preț mai piperat și se găsește mai ales pe bicicletele de trekking mai scumpe. În rest, este asemănătoare cu frâna V-Brake.
  5. Frâna în butuc (torpedo) este specifică bicicletelor de oraș. Este ușor de folosit și are mentenanță redusă. Dacă folosiți mai multe biciclete, poate părea mai straniu ca la una dintre ele să frânați învârtind invers pedalele. De obicei este folosită alături de alte frâne.
  6. Frâna mecanică pe disc este folosită la MTB-uri mai ieftine în special. Reglarea este destul de ușoară, însă prezența cablului de sârmă la MTB poate face dificilă acționarea frânei după ce bicicleta face câteva trasee cu noroi. Frânele pe disc oferă o putere de frânare mult mai mare comparativ cu cele pe jantă și sunt eficiente inclusiv în codiții umede.
  7. Frâna hidraulică pe disc este vârful tehnologiei de frânare actuală. Se regăsește la MTB-uri în special, dar mai nou apare cam la toate categoriile de biciclete. Se acționează ușor datorită conductei de ulei și oferă o forță de frânare excelentă, inclusiv pe teren umed. La bicicletele de șosea se încearcă evitarea discurilor pentru prevenirea accidentărilor în grupurile mari de cicliști.

021.335.80.60